LAUNCH REBRANDING OLX UA, KZ, UZ

OLX


Ось і перша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine зробили після глобального ребрендингу OLX. Кому цікаво одразу подивитись ролики, скрольте донизу, бо спочатку буде розповідь про проект.

OLX провів глобальне оновлення. Окрім ребрендингу, відбулося й репозиціонування бренду: відповідаючи на вимоги сучасного суспільства, OLX став платформою для розумного вибору. Сталий розвиток людства, мінімізація впливу людини на планету та навколишнє середовище, зменшення надмірного споживання, реюз та ресайкл. Усе це — world-changing речі. А команда Saatchi & Saatchi Ukraine розділяє цей світогляд і створює ідеї, що змінюють світ та суспільство навколо.


Так відбувся match цінностей агенції із брендом. Й команда почала втілювати стратегію з переосмислення та локалізації глобальної платформи Smart Choice, наповнюючи оновлений бренд OLX локальними сенсами. Оцінюючи запити людей, команда зрозуміла, що зараз для українців головне -«жити краще». Вони прагнуть оптимізувати свої витрати і при цьому шукають спосіб, щоб не втратити існуючий рівень комфорту. Саме у пошуках «кращого» їм допомагатиме OLX.

Ми переосмислили OLX - із звичайного маркетплейсу він перетворився на платформу рішень, які покращують життя людей. Тут і зараз. OLX став тим простором, куди людина надсилає діджитал-запит, коли їй щось потрібно. Шукати і знайти, купити та продати, відкрити онлайн-крамничку чи розмістити послуги, знайти роботу, орендувати чи здати у оренду житло, відшукати унікальну чи вінтажну річ, якої немає у магазинах. ЗНАЙ ДЕ ти можеш задовольнити свої потреби, а OLX ЗНАЙДЕ для тебе необхідне рішення.

Для Казахстану та Узбекистану пошуковик рішень для безлічі необхідних речей втілився у повідомленні «OLX Находи Свое».


Поки команда готувала ролики, зробила ще тактичні прероли, де візуально декодовано динамічний логотип бренду, як пошуковика, який видає необхідне рішення за конкретним запитом.

І нарешті, ось вони - кльові іміджеві історії (крім 2-х, які будуть релізнуті скоро ;)) від бренд-команди OLX, Saatchi & Saatchi Ukraine, профі з ESSE production house та режисера Сергія Шевцова. 

Картинка стильна, наче кіно. Войсовер цікавий, ніби вірші. Саунд лайтовий, діджитальний та написаний з нуля.

OLX & Saatchi & Saatchi Ukraine = one love. Разом продовжують створювати значущі речі.




Над проєктом та іміджевою компанією працювали:

OLX: 

Олексій Ломоносов - Marketing director\ Ukraine and Central Asia

Даша Іщенко - Brand marketing team lead\ Ukraine

Саша Кравченко - Brand manager\ Ukraine

Дана Бергарипова - Head of Marketing\ Kazakhstan

Роман Хассанов - Lead marketing manager\ Kazakhstan

Міробид Носіров - Marketing manager\ Uzbekistan

Saatchi & Saatchi Ukraine:

Тетяна Сливко - Managing Director

Альона Орловська - Client Service Director

Костя Шнайдер - Creative Director

Сергій Білошицький - Associate Creative Director

Олексій Тертишник - Head of Art department

Юля Романова - Senior Art Director

Ілля Бондар - Art Director

Антон Карунський - Copywriter

Ірина Куцман - Digital Designer

Катя Молчанова - Digital Designer

Юля Соколова - Head of Production Department

Гала Піонт - Account Manager

Production House ESSE:

Сергій Шевцов - Director

Євген Губренко - DOP

Маріко Бехер - 1st AD

Віталій Шереметьєв - Executive producer

Павло Шпорт - Line Producer

Денис Савенков - Production Assistant

Олена Османова - Production Assistant

Марія Островська - Set Designer

Костя Стеценко - PM

Таня Шепелєва - Casting Manager

Алла Медвед - Casting Manager

Ростислав Скалига - Location Manager

Наташа Юрчишина - Animals cast

Лєна Ігнатенко - Wardrobe stylist

Сабіна Гахрамова - Make up/Hairstyle

Кирил Гашперук - 1AC

Руслан Володін - Dolly

Денис Дужник - Focuspuller

Юра Клім - Playback

Кеша Запоточний - Gaffer

Андрій Котеньов - Steadicam

Тетяна Буяло - Post production producer

Анатолій Самойленко - Post Production

Юрій Резниченко | Віктор Лісін - Editor 

Ольга Коржинська - СС

Ілля Каренгін MERKURII - Music

Олександр Пустарнаков - Sound design