Ось і перша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine зробили після глобального ребрендингу OLX. Кому цікаво одразу подивитись ролики, скрольте донизу, бо спочатку буде розповідь про проект.
OLX провів глобальне оновлення. Окрім ребрендингу, відбулося й репозиціонування бренду: відповідаючи на вимоги сучасного суспільства, OLX став платформою для розумного вибору. Сталий розвиток людства, мінімізація впливу людини на планету та навколишнє середовище, зменшення надмірного споживання, реюз та ресайкл. Усе це — world-changing речі. А команда Saatchi & Saatchi Ukraine розділяє цей світогляд і створює ідеї, що змінюють світ та суспільство навколо.
Так відбувся match цінностей агенції із брендом. Й команда почала втілювати стратегію з переосмислення та локалізації глобальної платформи Smart Choice, наповнюючи оновлений бренд OLX локальними сенсами. Оцінюючи запити людей, команда зрозуміла, що зараз для українців головне -«жити краще». Вони прагнуть оптимізувати свої витрати і при цьому шукають спосіб, щоб не втратити існуючий рівень комфорту. Саме у пошуках «кращого» їм допомагатиме OLX.
Ми переосмислили OLX - із звичайного маркетплейсу він перетворився на платформу рішень, які покращують життя людей. Тут і зараз. OLX став тим простором, куди людина надсилає діджитал-запит, коли їй щось потрібно. Шукати і знайти, купити та продати, відкрити онлайн-крамничку чи розмістити послуги, знайти роботу, орендувати чи здати у оренду житло, відшукати унікальну чи вінтажну річ, якої немає у магазинах. ЗНАЙ ДЕ ти можеш задовольнити свої потреби, а OLX ЗНАЙДЕ для тебе необхідне рішення.
Для Казахстану та Узбекистану пошуковик рішень для безлічі необхідних речей втілився у повідомленні «OLX Находи Свое».
Поки команда готувала ролики, зробила ще тактичні прероли, де візуально декодовано динамічний логотип бренду, як пошуковика, який видає необхідне рішення за конкретним запитом.
І нарешті, ось вони - кльові іміджеві історії (крім 2-х, які будуть релізнуті скоро ;)) від бренд-команди OLX, Saatchi & Saatchi Ukraine, профі з ESSE production house та режисера Сергія Шевцова.
Картинка стильна, наче кіно. Войсовер цікавий, ніби вірші. Саунд лайтовий, діджитальний та написаний з нуля.
OLX & Saatchi & Saatchi Ukraine = one love. Разом продовжують створювати значущі речі.
Над проєктом та іміджевою компанією працювали:
OLX:
Олексій Ломоносов - Marketing director\ Ukraine and Central Asia
Даша Іщенко - Brand marketing team lead\ Ukraine
Саша Кравченко - Brand manager\ Ukraine
Дана Бергарипова - Head of Marketing\ Kazakhstan
Роман Хассанов - Lead marketing manager\ Kazakhstan
Міробид Носіров - Marketing manager\ Uzbekistan
Saatchi & Saatchi Ukraine:
Тетяна Сливко - Managing Director
Альона Орловська - Client Service Director
Костя Шнайдер - Creative Director
Сергій Білошицький - Associate Creative Director
Олексій Тертишник - Head of Art department
Юля Романова - Senior Art Director
Ілля Бондар - Art Director
Антон Карунський - Copywriter
Ірина Куцман - Digital Designer
Катя Молчанова - Digital Designer
Юля Соколова - Head of Production Department
Гала Піонт - Account Manager
Production House ESSE:
Сергій Шевцов - Director
Євген Губренко - DOP
Маріко Бехер - 1st AD
Віталій Шереметьєв - Executive producer
Павло Шпорт - Line Producer
Денис Савенков - Production Assistant
Олена Османова - Production Assistant
Марія Островська - Set Designer
Костя Стеценко - PM
Таня Шепелєва - Casting Manager
Алла Медвед - Casting Manager
Ростислав Скалига - Location Manager
Наташа Юрчишина - Animals cast
Лєна Ігнатенко - Wardrobe stylist
Сабіна Гахрамова - Make up/Hairstyle
Кирил Гашперук - 1AC
Руслан Володін - Dolly
Денис Дужник - Focuspuller
Юра Клім - Playback
Кеша Запоточний - Gaffer
Андрій Котеньов - Steadicam
Тетяна Буяло - Post production producer
Анатолій Самойленко - Post Production
Юрій Резниченко | Віктор Лісін - Editor
Ольга Коржинська - СС
Ілля Каренгін MERKURII - Music
Олександр Пустарнаков - Sound design