Як ми створили нове обличчя бренду Дарниця

Ця історія почалася з екскурсії на завод, щоб познайомитись з трансформацією бренду з середини. Там йшли цікаві зміни: новітнє обладнання, сучасні дослідницькі лабораторії, повністю автоматизований логістичний центр та амбітні плани на майбутнє.

В цей період між внутрішніми змінами компанії та її зовнішнім обличчя була грандіозна прірва. Тому візуально Дарниця мала виглядати так само модерною, якою була всередині. 

Фармацевтика - це постійні пошуки. Час тут тече трохи інакше. Лікарські засоби, які зараз виходять на ринок, почали свій шлях у дослідницьких лабораторіях від 5-и до 15-и років назад. У фармі більшість часу витрачається саме на дослідження препаратів, щоб підтвердити ефективність лікарського засобу та знайти можливі побічні ефекти

Фармацевтика - це постійний пошук інноваційних молекул та їх поєднання, що стануть хімічними формулами нових препаратів. Ми надихались візуальною пластикою мікроскопу - символу постійного пошуку та дослідництва та побачили його схожість з літерою d. все інше було справою техніки, а також стилусів, планшетів та роботи руками дизайнерського відділу.

До логотипу Дарниця був розроблений унікальний шрифт та брендбук, де нова айдентика бренду була показана у всій красі.

А потім настав час оновленого пакування. Чесно кажучи, ми навіть не думали, який велетенський пласт роботи попереду. Адже у випадку фармацевтики логотип та айдентика  - це навіть не третина справи.

Для Дарниця ми створили зрозумілу навігацію за формою випуску препаратів. Один погляд на упаковку - і одразу ясно, що всередині: пігулки, сиропи, гранули, гелі, тощо. 

Був розроблений колоркодінг логотипу для кожної з груп препаратів для різних захворювань.

Але найбільший nothing is impossible в даному проекту було об’єднати в одну систему понад 250 різних ліків та зробити для них зрозумілу систему упаковки.

Ідея, яку ми розробили для Дарниця була не тільки про дизайн, а й про маркетинг разом з мерчандайзингом. За вітрини аптек йде постійна боротьба між фарм-компаніями. Там працює принцип “виділяйся або помри”

Наш дизайн підхід “крякнув” систему аптекарского мерчандайзингу. Ми створили упаковки-пазли. Декілька пачок, які ставиш поряд, формували єдине зображення. Це дуже сильно виділяло препарати Дарниця від конкурентів.

Ось такий він крути ребрендинг Дарниця, а ось, нарешті, і кейс про цей чудовий та значущий проект.