Як ми допомогли Telegraf.Design пережити локдаун

Telegraf.Design  —  круте локальне медіа, яке цікаво та змістовно пише про український дизайн. Але наступила пандемія разом з локдауном та економічною кризою, маленьке та незалежне дизайнерське медіа опинилось на межі зникнення.

Був пост на ФБ, потім звернення засновника Сашка Трегуба про початок фандрайзингу, щоб проект не зупинився і зміг вижити. І на щастя, пост цей побачила наша senior арт-директорка Юля Романова, яка одразу написала Кості Шнайдеру у телеграм:

  • “А давай допоможемо?”.

На що отримала відповідь:

  • “А давай не просто допоможемо, а подаруємо телеграфу рекламну міні-кампанію, щоб вони зібрали гроші на продовження діяльності!”

А вранці вже була ідея того, що і як треба робити. Була придумана серія принтів та ідея для простого ролику з простим меседжем: хороший дизайн робить життя навколо нас кращим.

Матеріали для принтів знаходили всією агенцією, просто фотографуючи навколо своїх будинків “дивні” прояви локального українського дизайну.


А от для відео ми запросили в колаборацію Gvardiya продакшн разом з Олегом Кошевим та оператором Дмитром Баженовим. Ранком наступного дня ця маленька знімальна група, одягнувши маски та взявши камеру пішла на дизайн-полювання. 

Деякі локації були заплановані, інші - чистісінький експромт та творчість. Матеріалу відзняли стільки, що вистачило б і на повний метр, але для відео взяли ті кадри, що максимально відображають основні принципи дизайну.

Монтаж, драматичний кольорокорекшн та саундтрек, щоб підкреслити емоції від відео. 

Далі реліз, чимало схвальних відгуків і, що головне - Telegraf.Design почав отримувати донати та зібрав необхідні кошти на продовження діяльності. Більше того, велика кількість людей, стали щомісячники донорами проекту. Адже хороший дизайн потрібен усім, просто не всі ще це розуміють. От для цього і існує Telegraf.Design.



В Saatchi & Saatchi Ukraine ми робимо ідеї, що змінюють світ. І це не обов’язково зміни у всій країні чи планеті. Часто це просто світ ось такого невеликого видання, якому наш проект допоміг пережити кризу та показати - український дизайн готовий жити далі.