Якось до нас звернулись OLX Казахстан з проблемою: аудиторія сервісу надто доросла, адже молодь не вважає покупки та продажі онлайн чимось крутим. Тому, Saatchi & Saatchi, придумайте для нас щось неймовірне! 

А ми ж знаємось на крутезних штуках, тому з ентузіазмом поринули в роботу. Ми почали аналізувати молодь Казахстану, щоб дізнатись, кого вони поважають, що люблять, за ким в інсті та на ютьюбчику слідкують.

Увесь цей молодіжний масив даних, допоміг нам придумали крутоідею! Звичайно ж, базувалось все на простому інсайті справді крутих людей.

Крутий той, хто не звертає уваги на те, що про нього скажуть оточуючі. І якщо ці круті люди ще й користуються сервісами OLX, то чого ж ти паришся, бро!

Для роликів ми знайшли крутих хлопців – одних з топових казахських вайнерів, що роблять кльовий молодіжний контент. Вони подивились сценарії, сказали протяжно swaaaag й вилетіли на зйомки в Київ першим же рейсом.

А далі був павільйон, крутий стильний арт-дирекшн та ось ці два відео про круту продаж та таку ж круту покупку.

Swaaaag