Тепла пора 2019 року на українському ринку морозива видалась спекотною. Декілька гучних кампаній з селебріті фактично захопили медіапростір.
Як маленькому бренду "Лайка" привернути до себе увагу?
Ловити аудиторію out-of-box роликом у діджиталі.
Там, де правильний таргетинг дозволяє витиснути максимум з мінімальним бюджетом.
А з таким бренд-героєм, як у морозива “Лайка” неможливо залишитись непоміченим в Інтернетрях.
У пре-роллах ми обіграли мем про тварин з людськими руками і фактично оживили логотип бренду.
Бренду, який дуже хотів сказати, що він такий смачний, що з ним ти лайкнеш будь-яку ситуацію!
Навіть спеку. Навіть кота, хоч ти і лайка.
Спробуйте, лайкніть.