На початку 2020 року ми знімали ролик для нового продукту Dirol X-Fresh slabs. Ця робота була для нас особливою, адже зйомки із глобальними брендами — справа нечаста.
Ми мали розповісти про новий продукт — подвійну жуйку із кристалами свіжості в центрі. Такими свіжими, що вони здатні освіжати не лише подих, а й погляд на будь-яку ситуацію.
Сюжет цієї історії здавався ідеальним і до зйомок і під час них. А потім, за тиждень до ефіру стався перший локдаун і ми зрозуміли: випускати цей ролик не можна. Всі кінотеатри зачиненні, а дистанція менша за метр тепер лякає людей. Потрібно було почекати...
А коли чекати набридло — адаптували історію до нових реалій: змінили текст і просто нагадали, як же круто мати можливість піти у кіно. Навіть якщо кінотеатр забитий вщент і ти ледве можеш втиснутись між сусідів — це дрібниця, яку легко виправити із новою подвійною жуйкою від Dirol.