Санто-колаба Coca-Cola x Время и Стекло знову показала, хто тут татко у новорічний період

На горизонті знову маячив Новий рік і Coca-Cola Ukraine традиційно хотіла зробити щось неймовірне для тінейджерів, добряче розтрусити діджитал й, звичайно, зірвати святковий банк з продажу банок. 

Вихідні дані для Saatchi & Saatchi Ukraine* були наступними: зробити пушку-ракету з новорічного гімну “Свято наближається”, приправити все це сучасними технологіями, перевершити минулорічних себе**

Як то кажуть у нас було 2 цільові аудиторії, 1 глобальний меседж, крутезні цифри минулої компанії, 6 креативних голів і вселенське бажання зробити круто та яскраво знову. Звичайно це не завжди повний набір, але якщо вже хочеш втілювати круті ідеї, то за справу треба братися всерйоз.

Думати ми мали у рамках глобального креативного фрейму “Be Santa”. Це про добро. І про заклик в новорічний період дарувати святковий настрій друзям та близьким. Використовуючи минулорічний досвід, ми одразу рознесли компанію на два рута: дорослий та тіновський. Про перших зрозуміло: це улюблений Караван, що знову подорожував містами та на ТВ, добрі святкові завдання в діджиталі, які надихали творити свято, шоппер та святкові борди, що кожного вечора сяяли у містах. З тінами завжди складніше, вони вередливі, непостійні, їм важко догодити, вони люблять ексклюзивчик. Їх частина кампанії має бути перфектлі емейзінг. 

Ми вирішили, новорічне переосмислення треку “Свято наближається” може стати крутою новорічною традицією Coca-Cola в Україні. Почали розкручувати цю тему далі. Такс, візьмемо модний хаус-саунд, а ще ж нові унікальні куплети в трек, треба  зняти кліпчик для Youtube.

Далі доповнити відео чотирма “секретними” продовженнями, які можна глянути тільки і лише на банках Сoca-Cola, і знімемо це так, ніби герої танцюють всередині них. Онлайн-відео, разом з 4-ма куплетами на банках буде по факту однією музично-кліповою історією, яку збираєш у смартфоні.

Одразу з ідеєю ми запропонували для проекту й селебріті. Як ви щойно побачили - це стильні, модні, актуальні, яскраві “Время и Стекло”. Їх музичний стиль та популярність ідеально пасували до нашого задуму.

Тут важливо розуміти просту річ, продают не зірки - продає контент. Погано просто брати зірок в рекламу. Добре - коли зірки роблять те, що вміють найкраще - створюють музику, кліпи, арт і лише тоді додати до цього краплю бренду. Самі ж знаєте, рекламу дивитись ніхто не любить, а от круті кліпи - навпаки. Недаремно у Каннах вже кілька років є “Інтертеймент Лайонс”, де нагороди дають речам, які не хочется скіпнути, речам, які стають навіть більш ніж контентом - культурним явищем.

Почали готуватись до зйомок. “Время и Стекло” зробили вишку в плані саунду. Копірайтер написав кілька куплетів, цим, можливо, закривши свій потаємний гештальт у сонграйтінгу. По секрету, він особливо пишається ось цим партом: “тут свято мейкер, гучніше volume бебі“ та щиро вірить, що строки колись увійдуть в український зал слави Рок-н-Ролу*

*по-чесноку - найвеличніший новорічний бенгер в історії української реклами “what-what-what-happened? happy new, happy new year” - написав саме гурт.

Арт-директорка, режисерка та арт-департаменти продакшена й гурту створили неймовірну візуальну красу на локації та з костюмами артистів. Придивіться, як же все це стильно. А ще для зйомок були створені велетенські мокапи банок, де ми відтворили святкові світи.

Відзнялись ми за 12 годин, бо Надя та Олексій мали вирушати на концерт в інше місто. І тут не можемо не сказати про мега професіоналізм “Время и Стекло”. Жодної зіркової хвороби чи забаганок, лише багато титанічної праці на знімальному майданчику, постійні дотепні жарти від Олексія та унікальний скіл Наді - знімати складні та модні танці з першого ж дублю.

Після слів режисерки “Знято” ми побачили такий крутецький драфтовий монтаж, що клієнт одразу на майданчику прийняв рішення, що хоче ще й ТВ-версію - настільки все було яскраво зроблено. 

А коли прийшли результати кампанії, ми зробили ось цей кейс:

*нагадуємо, що в 2018-му, разом з MONATIK, ми вже розірвали простір, зробивши на банках перший кліп у доповненій реальності, який можна редагувати при перегляді. (тут можно дать ссылку на прошлый кейс типа с нашего же сайта - если так можно)

**ми в Saatchi & Saatchi Ukraine робимо новорічні кампанії для Сoca-Cola Ukraine десяток років