Коротко про те, як ми розробляли позиціонування для Wafers від Roshen:

- *закинув ноги на стіл*
- емм, може ти... 
- слухайте, у світі стільки напрягів, усі ці правилаааа, норми, манери...те не роби, так не прийнято...а якби все було трохи легше?
- як Wafers?
- *мовчки жує і трохи левітує від такої легкості*

Довша версія з деталями і сценами, що залишились поза кадром:   

Коли нам прийшов бриф на розробку позиціонування для вафель від Roshen, ми подумали, що добре піти у магазин і закупитися продуктом. Полюби продукт, як то кажуть.

Закупилися і почали шукати інсайти (насправді майже все спочатку стоптали). Шукали, крутили, про печиво в клітинку згадали, про мокання в чай не забули. На цьому перша порція закінчилася. Сходили за другою. Накидали ідей, за які не соромно. Під кінець третьої партії вафель зрозуміли — ускладнюємо. Продукт легкий, їсти легко, надихає на легкість. Потрібно з нього приклад брати! Не тільки нам. Нам з вами. 

З усіма цими зрадами, шифруваннями і міркуваннямм “а що він/вона/вони мають на увазі?”, ми занадто ускладнюємо життя. Ну справді, наскільки легше б нам жилося, без усього цього. Relax and take it easy, як співається.

Так і з`явилося позиціонування про легке ставлення до життя, правил і норм.
Ну бо легко жити легше! (оп, і слоган пішов!)

І ролики таааак легкооо пішли.

Номер раз:

Номер два:

Номер три:

Ухх, показали вам і полегшало.


За легку роботу над проектом дякуємо:

Костянтин Шнайдер — Creative Director
Сергій Білошицький — Associate Creative Director
Юлія Романова — Senior Art Director
Ігор Чалий — Junior Art-Director
Антон Карунський — Copywriter
Олена Новікова — Account Director
Ольга Довженко — Account Manager
Юлія Соколова — Producer
Production — 23/32 films