Повномасштабне вторгнення росіян в Україну викликало велику хвилю міграцій тисяч маленьких українців. Вони були розлучені із сім’ями, друзями, звичним мирним та щасливим життям. Багато з них так і не повернулися додому в 2022-у році, залишившись у безпеці за кордоном — та були змушені зустрічати різдвяні свята на чужині.
Тотальна несправедливість мотивує на правильні вчинки. Тому у листопаді 2022-го року ми в Saatchi & Saatchi Ukraine створили проєкт, який силою свого креативу допоміг найменш захищеній категорії людей — дітям.
Для цього ми використали найбільш відому різдвяну пісню — український “Щедрик” авторства Миколи Леонтовича. Креативна команда переписала “Щедрик” таким чином, аби він розповідав слухачам про сучасні реалії українських дітей та просив “зашазамити” себе, щоб задонатити у Фундацію Олени Зеленської. Як це звучить — слухайте тут:
Нам потрібно було діяти швидко — до Різдва залишався місяць. Наші партнери та колеги зосередилися на реалізації проєкту, який отримав назву Carol for Charity. Тарас Тополя з гурту “Антитіла”, Національний хор ім. Верьовки та дитячий ансамбль “Зернятко” записали пісню за один день. Артисти виконували фінальну версію пісні під час однієї з масованих ракетних атак росії по Києву в кінці листопада 2022.
Наші партнери з Міністерства закордонних справ України, НГО BRAND UKRAINE та Фонду Олени Зеленської забезпечили подальшу реалізацію Carol for Charity. Як це було і яких результатів досягло — дивіться у кейсі:
На момент початку червня 2023 наша ідея вже наколядувала Бронзу на найпрестижнішому рекламному фестивалі США — The One Show — а також цілий кошик нагород на КМФР. Київський міжнародний фестиваль реклами приніс нам 2x Best of Contest, 3x Золота, 1х Срібла, 7х Бронз, 2х Шортлисти та Гран-прі. Далі — буде.